Sisustus õnne jaoks“ title=

GetaPro

Sisustus õnne jaoks

  • Blog
  • 12-10-2021

-        Kuidas sattusite sellele erialale? Juhuse tahtel?

Ilus arhitektuur ja interjöör on alati minu tähelepanu köitnud. Töötasin kaua juuksurina, kuid siis mõistsin, et olen sellest ametist välja kasvanud ja tahan edasi kasvada. Läksin õppima disaineriks.

Peale õpingute lõppu tegin tuttavate projekte, hakkasid tekkima uued kliendid, kuid perekondlikel põhjustel pidin võtma pausi. Mõne aasta pärast sain aru, et tahan naasta oma lemmik eriala juurde. Aga siis algas karantiin. Nagu võite ette kujutada, oli projektide leidmine muutunud äärmiselt keerukaks.

Justnimelt siis sain teada GetaPro portaalist, mis aitas mind uute tellimuste leidmisel väga palju. Võib isegi öelda, et sellest sai minu arengu lähtepunkt.

 

-        Aga mis täpsemalt meeldis teenuseportaali GetaPro juures?

Kõige suurem pluss minu jaoks- ei ole vaja ise reklaamiga tegeleda. Siin ma valin ise tellimusi ja kliente, mitte nemad mind. Minu jaoks on see väga tähtis. Näiteks ma saan valida asukoha, mis mulle sobib. Samuti saan ise kontrollida töö mahtu. Kõige tähtsam- ma tean alati, kust leida uusi tellimusi. Vabakutselisele on see väga tähtis!

 

-        Raske oli alustada GetaPro’s klientide otsimisega?

Selleks hetkeks kui registreerisin end lehel, mul juba oli täidetud tellimusi. Sain klientidele esitleda valmis portfooliot.

Mulle meeldis, et portaal laseb üles seada oma profiili nii, et kliendile on näha ja arusaadav, et tegu on reaalsete tööde ja päris inimestega. Väga aitavad tagasisided- kliendil on koheselt rohkem kindlust ja usaldust. See väga lihtsustab läbirääkimisi.

 

-        Kuidas klientide otsimine varem välja nägi? 

Põhimõtteliselt käis kõik läbi tutvuste. Tihti puutusin kokku arusaamatute soovidega- inimesed helistasid imelike tellimustega. See oli raske. Selles mõttes on GetaPro lihtsam- siin on valik minu.

 

-        Kas tuli ette kummalisi tellimusi?

Enamjaolt on tellimused standardsed. Kuigi tegelikult, oli üks juhus- minult paluti teha pink ahju peale. Nagu vene muinasjuttudes.

 

-        Mida kõige tihemini kliendid tahavad?

Ilusat ja odavat- see on kõige sagedasem palve. Aastatega olen just selles kõige rohkem saavutanud. Minu peamine omadus- teha ilusalt ja seda eelarve piires.

Ma ei arva, et ilus disain- võimalikult suur investeering.

Minu kliendid säästavad minuga väga palju. Oskan leida mööblit ja sisustuselemente odavamalt kui teistes kohtades. Isegi kui võtta arvesse seda, et klient maksab mulle, tuleb ikkagi odavam.

Rohkem kui kord olen pidanud lõhkuma stereotüübi, et disaineriga tuleks see kallis.

 

-        Aga kui on vaja teha eritellimusmööbel? On teil oma spetsialistid?

Jah, mul on oma mööblimeister, elektrik. Need on kontrollitud inimesed, keda võib usaldada ja nendega ei tule ette üllatusi. Samuti ma ise otsin kõikvõimalikke variante internetist.

 

-        Kokkuvõttes te säästate mitte ainult raha vaid ka aega?

Jaa, loomulikult. Seda on selgelt näha kui klient võtab täisteenuse ja ma teen valmis „võtmed kätte“ objekti. See hõlmab mööbli kohale toimetamist ja kokkupanekut ja terve ruumi paika panemist, sealhulgas ka kõik tekstiilid.

Rääkimata kõige vajaliku otsimisest- see on kõige aeganõudvaim osa.

Kuid on ka selliseid, kellel on vaja vaid 3D plaani, pakun ka sellist võimalikku teenust.

 

-        Kas juhtub ka nii,, et klient muudab töö käigus meelt? Või paberil talle meeldis, kuid reaalses elus mitte. Kuidas käituda?

Kliente on erinevaid, kuid kõigele saab leida lahenduse. Raskem on siis, kui inimene ise ei tea, mida tahab ja sellistel juhtudel ma püüan leida lahendust. 90% sellest, mida ma pakun, jääb jõusse ja väga väike osa läheb uuesti üle vaatamisele.

 

-        Aga kuidas käituda klientidega, kes tahavad „tehke lihtsalt ilusalt“?

Alguses paneme paika täpselt, kuidas me koos hakkame töötama. Ma annan koduse ülesande- leida mitu varianti nendest, mis meeldib. Ja juba sellest alustame ja valime sobivama. Tänu sellisele lähenemisele on mul lihtsam inimeste soove mõista ja neid maksimaalselt ka oma töös realiseerida.

Kuid tihti juhtub nii, et kõik sõltub eelarvest. Ja minu ülesanne ongi ühendada interjööris „tahan“ ja „saan“.

 

-        Kuidas pandeemia on teie tööd mõjutanud?

Hinnad paljudele materjalidele tõusid järsult. Sellistes tingimustes on mõistliku hinnaga sisekujunduse loomine väga keeruline ja alternatiivide otsimisele tuleb kulutada palju aega.

 

-        Kas pandeemia tulekuga jäi ka kliente vähemaks?

Ei, ma isegi ütleks, et klientide arv tõusis. Kõikidel hakkas nappima ruumi peale terve talve koos elamist ja nüüd tahavad kõik endale juurde ruumi ja mugavust.

 

-        Kas teie poole pöördub rohkem majade või korterite omanikke?

Ma ütleksin, et 50/50. Mulle on ühtemoodi huvitav luua hubasust nii väikesesse kui ka suuremasse ruumi. Võib kasutada erinevaid tehnikaid, mis on väga huvitav.

 

-        Mida teha kui klient soovib väga halba disaini?

Ma olen selline disainer, kes nõustub kliendiga, kui temal sellest parem hakkab. On tähtis, et koju minnes ta tunneks rõõmu, et see oleks tema õnne koht.

Mõnikord juhtub, et see käib täiesti üle jõu, kuid siis teen ettepaneku muuta värvilahendust või näitan alternatiive, mis rohkem sobiksid. Rohkem kui üks kord on vaja olnud välja mõelda võimatut, siis on vaja olnud ülejäänud elemente muuta.

Mul ei ole ühegi oma disaini pärast häbi. Isegi kui keegi ütleb, et ei ole ilus- mul on ükskõik. Peamine, mida ütleb klient. Kui see kujundus teeb tema rõõmsaks, on see minule kõige tähtsam!

 

-        Kas leiate Getapro’st palju tellimusi?

Minu töö sõltub tellimuse mahust. Näiteks praegu ma olen lõpetamas suurt projekti. Kuni ma ei ole veel sellega lõpetanud, teisi projekte ette ei võta, füüsiliselt on see juba võimatu.

GetaPro’st ma tellimusi nii tihti ei võta, sest lisaks tulevad ka tuttavad, kuid kliente võtan nii palju kui tahaksin. Minu jaoks on GetaPro suurepärane varustaja- õigel ajal ja sellisel kujul nagu ma ise tahan.

 

-        Kas tuletate meelde ka arvustusi?

Inimesed ise kirjutavad, nagu ette nähtud. Sellega probleeme ei ole.

 

-        Kas sa ise oled GetaPro teenuseid kasutanud nagu klient?

Jah, ma otsisin inimest, kes joonistaks mulle makette ja leidsin tüdruku, kellega siiani vahel koostööd teeme. Nii tean ka, et saan siit igal momendil leida santehniku või mõne muu spetsialisti, kui minu omad on hõivatud.

Tagasi