Loading...

Kuidas luua edukat profiili ja teenida € boonust

Pidage meeles, et kliendi jaoks pole oluline mitte ainult hind, vaid ka turvalisus. Klient valib, keda täitjatest saab usaldada kutsuda oma koju koristama või remonti tegema, usaldada isiklikke asju kullertranspordiks, jätta lapse õhtuks hoida vms

Kui teie profiil pole piisavalt täidetud, ei pruugi klient suure tõenäosusega teie pakkumisele vastata. Seetõttu oleme teie mugavuse huvides loonud profiili edukuse näitaja. Täielikult täidetud isikliku profiili väljad märgitakse rohelisega. Need väljad, kus te pole oma profiilikujundust lõpetanud, kuvatakse punasega. Peale selle, iga element profiilis annab teile € boonuse. Täiustades oma profiili saate teenida raha püsitellimuse eest tasumiseks.

Logige sisse oma GetaPro kontole jaotises Minu andmed

  1. Lisage oma foto — see suurendab kliendi usaldust.
  2. Rääkige endast (kasutage vähemalt 100 tähemärki): haridus, töökogemus, oma tööriistade / varustuse olemasolu. Lisage oma teenuste valik ja nende ligikaudne maksumus. Rääkige meile oma konkurentsieelistest - miks on kliendi jaoks kasulik valida just teid tellimuse täitmiseks. Tõlkige tekst „Minust” eesti keelde - kasutage nuppu Tõlgi. Kontrollige välja „Minust“ mõlemas keeles, klient näeb tema keele-eelistustele vastavat keeleversiooni (tavaliselt sama, mis tellimuse avaldamise keel).
    Tähelepanu: profiilis on keelatud märkida mis tahes kontaktandmeid: telefoninumber, e-posti aadress, lingid kolmandate osapoolte teenustele.
  3. Minge jaotisse „Tööde fotod“, et luua galerii oma eelmise töö näidetega Laadige üles oma eelmiste tööde näited (saate luua mitu kausta eri teemadel). Visuaalsed näited on eredamad kui palju sõnu: looge uus objekt ja andke selle kirjeldus.
  4. Kliendid usaldavad palju rohkem neid täitjaid, kellel on eelmiste klientide positiivne tagasiside. Kui teil on soovitusi, saate need GetaPro-le üle kanda. Siit saate teada, kuidas seda täpselt teha.
  5. Jaotises „Minu hinnad“ täpsustage teenuste hinnad, mis olete valinud. Teie hinnad on leitavad teie profiilist kui ka üksikute teenuste lehtedelt.
  6. Andke kliendile võimalus teie kohta rohkem teada saada: lisage menüüs alajaotisse „Minu andmed“ linke oma kodulehele, Facebooki ja Instagrami profiilile. Miks see oluline on: kui teil pole soovitust, saab klient siiski veenduda, kas teid saab usaldada. Profiili või avalehe vaatamine - see on võimalus mitte ainult endast rohkem rääkida, vaid ka lasta kliendil veenduda, et te pole pettur, kes kaob telefoninumbrit muutes kohe, kui saab ettemakse.
Tagasi